საინტერესოა კომპლექსური დავალების, როგორც შეფასების და თვითშეფასების ინსტრუმენტის გამოყენება. კომპლექსური დავალება მოკლევადიანი მიზანია, რომელისც სააზროვნო მექანიზმების ჩამოყალიბებას ემსახურება და მიემართება გრძევლადიან მიზანს. ყველა კომპკექსურ დავალებას თან ახლავს საყრდენები, ანუ მოთხოვნები,რომელიც მოსწავლემ უნდდა გაითვალისწინოს შექმნის პროცესში. ამ საყრდენებს მასწავლებელი გადააქცევს შეფასების კრიტერიუმად, რომელიც განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასების საფუძველია.
კომპლექსური დავალება და შეფასების კრიტერიუმები თავსდება Teams-ის პროგრამაში
აქვე იტვირთება მოსწავლის ნაშრომი
და შეფასების კრიტერიუმების გამოყენებით უბრუნდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება,.
მოსწავლეები პრეზენტაციაზე ავსებენ ,,
მსმენელის დღიურს" და აფასებენ ერთმანეთს და საკუთარ ნაშრომს(
თვითშეფასება). ერთმანეთს ადარებენ ნაშრომებს და მსჯელობენ გაუმჯობესების გზებზე.
კომპლექსური გავალების შესრულების ხარისხის მიხედვით მასწავლებელი განსაზღვრავენ, რამდენად წარმატებული აღმოჩნდა მის მიერ განხორციელებული აქტივობები და გამოყენებული მეთოდები. ფაქტობრივად, კომპლექსური დავალება მასწავლებლის თვითსეფასევის ინსტრუმენტიცაა.
შეფასების პროცესში დიდი მნიშბნელობა აქვს მოსწავლის განვითარების დინამიკის ჩვენებას ზოგად ჭრილში.არა მხოლოდ კომლპექსურ დავალებასთან დაკავშირებულს, არამედ მისი საერთო მდგომარეობის აღწერას.ამ ტიპის შეფასებას გავცემ სემესტრში რამდენიმეჯერ. ამისტვის ვიყენებ ,,ელექტრონულ ჟურნალს"
Комментариев нет:
Отправить комментарий